Trwa ofensywa BLACK Energy Drink – wirtualny świat BLACK w nowej odsłonie!
26.03.2014

Ruszyła nowa wersja strony internetowej BLACK Energy Drink. Odświeżony layout, animacje, galerie, konkursy i informacje aż w 8 językach – to kluczowe elementy zupełnie odmienionej witryny brandu #1 wśród energetyków. Od marca pełen luksusu świat BLACK online tworzą: nowa strona pod dobrze znanym adresem www.blackenergydrink.com połączona z profilem BLACK na Facebooku i kanałem marki na YouTube

 

Nowa, internetowa odsłona BLACKa to funkcjonalna i łatwa w nawigacji witryna, na której nie sposób się nudzić. Miłośnicy grzesznej zabawy w stylu BLACK Energy Drink znajdą na niej obszerne relacje z licznych projektów marki m.in. trasy roztańczonego BLACK PARTY BUSa czy zimowej akcji BLACK – IMPREZA GRZECHU WARTA. Strona obfituje w najnowsze informacje o kolejnych odsłonach i limitowanych wersjach produktów sygnowanych marką BLACK. Nie zabraknie na niej również konkursów dedykowanych fanom energetycznych wrażeń z całego świata i wyjątkowych BLACKanimacji. 

 

Serwis www.blackenergydrink.com powraca do sieci nasączony zmysłową energią. Na wszystkich odwiedzających grzeszną witrynę czeka niezwykła niespodzianka – unikalna galeria, w której prezentowane są zdjęcia pięknych BLACK Mates z ekskluzywnego, limitowanego kalendarza BLACK Energy 2014 – Seven Ways to Sin by BLACK. Fani marki mają także możliwość za pośrednictwem witryny bliższej poznać BLACK Mates z ich grzesznej strony. Galeria została bowiem wzbogacona o opisy BLACK Mates oraz ich odpowiedzi na pytania z życia prywatnego np. „który z BLACKowych grzechów popełniasz najczęściej?”.

 

Wraz z ekspansją zagraniczną, BLACK zyskuje fanów na całym świecie. Dlatego nowa strona internetowa marki została przygotowana aż w ośmiu wersjach językowych. Oprócz wydania w języku polskim, strona BLACK dostępna jest w językach: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, rosyjskim oraz arabskim. 

Nową odsłonę witryny internetowej BLACK Energy Drink przygotowała agencja 365 NET. Strona nadal zintegrowana jest z liczącym ponad 160 tys. fanów profilem BLACK na Facebooku i kanałem marki na YouTube.

 

BLACK Energy Drink to najchętniej kupowany napój energetyczny w Polsce. Marka jest obecna w kilkudziesięciu krajach na świecie m.in. Wielkiej Brytanii, USA, Rosji czy Niemczech, a jej popularność zarówno w Polsce, jak i zagranicą stale rośnie. W ub. r. brand zdobył 15,1 proc. udziały pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 11,5 proc. udziały ilościowo w litrach , wyprzedając najbliższych konkurentów o kilka punktów procentowych i utrzymując pozycję lidera kategorii. Spółka FoodCare stale pracuje nad rozwojem eksportu BLACK – planuje m.in. znacznie zwiększyć swój udział w rynku amerykańskim. Na koniec 2016 r. zakładane przychody ze sprzedaży BLACK w USA mają wynieść 30 mln USD.

 
 
Źródło: FoodCare za Nielsen, Cała Polska, Sprzedaż wartościowa, wolumenowa i w sztukach, w okresie II 2013 r. – I 2014 r., kategoria Energetyki