Punkt Dojenia Internetów – nowa promocja FRUGO, Heyah i T-Mobile na kartę!
06.11.2014

Z początkiem listopada ruszyła nowa akcja przygotowana wspólnie przez FRUGO, Heyah i T-Mobile na kartę. Każdy bystrzak, który zakupi FRUGO z promocyjną etykietą, będzie mógł wydoić Internety na 100 lub 300 MB w zależności… od pojemności butelki. To jednak tylko początek kolorowej aktywacji! 

 
Punkt Dojenia Internetów to nowa akcja opracowana dla FRUGO-maniaków i użytkowników Heyah oraz T-Mobile na kartę. Dzięki unikalnym kodom, znajdującym się na wewnętrznej stronie etykiet FRUGO i FRUGO Lemo, wszyscy spragnieni koloru i Internetów zyskają darmowe pakiety danych! Za FRUGO o pojemności 250 ml i 300 ml otrzymać można 100 MB do wykorzystania na jeden dzień, a za pojemność 750 ml – 300 MB na trzy dni.
 
Jak to działa?
Na początek akcja wystartowała w sieci marketów Biedronka. Wystarczy zakupić promocyjną edycję FRUGO, wysłać unikalny kod spod etykiety na numer 80542 i poczekać na aktywację internetowego bonusu. Promocja potrwa do 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania zapasów. Jednak to tylko początek kodowej frajdy!
 
Kody na nagrody
Na stronie dojenieinternetow.pl, po dokonaniu rejestracji, będzie można wymienić swoje kody na punkty. Umożliwią one odbiór gadżetów, takich jak: smartfon Samsung, FRUGO czapki czy specjalne rękawy z tatuażem FRUGO.
 
Co więcej, na gości serwisu czeka również konkurs FOTO,  polegający na przesyłaniu zdjęć, których głównym bohaterem jest FRUGO. Tło, sytuacje czy otoczenie zależą tylko od inwencji autorów. Najciekawsze kadry będą nagradzane smartfonami Samsung przez kolejne 9 tygodni!
 
Jeśli to wciąż za mało, FRUGO przygotowało również 10 tabletów do zgarnięcia przez klientów marketów Biedronka. Osoby, które zakupią promocyjne FRUGO w okresie 3 listopada – 5 grudnia br. i wyślą SMS o treści DOJE wraz z kodem promocyjnym na numer 70120, 6 grudnia otrzymają wiadomość tekstową z kreatywnym zadaniem do wykonania. Autorzy najbardziej wydojonych pomysłów sprezentują mikołajkową niespodziankę!