Pojedynek na obiektywy – kolejna odsłona konkursu Seven Ways to Sin by BLACK
02.12.2013

BLACK Energy Drink nie zwalnia tempa. Niespełna miesiąc po zakończeniu pierwszej części konkursu „Seven Ways to Sin by BLACK”, który zwieńczony zostanie wydaniem ekskluzywnego kalendarza BLACK Energy 2014, marka BLACK przygotowała kolejną niespodziankę dla swoich fanów. Już od 3 grudnia za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u BLACK Energy Drink na Facebooku, męska część fanów napoju BLACK będzie mogła zaprezentować swoją foto-kreatywność i zawalczyć o własny egzemplarz wyjątkowego kalendarza BLACK. Zgłoszenia w konkursie można nadsyłać do 17 grudnia br. 

 

Zmysłowe, odważne i zjawiskowo piękne kobiety w scenerii ekskluzywnego świata marki BLACK – to esencja wyjątkowego projektu „Seven Ways to Sin by BLACK”. To właśnie egzemplarze unikalnego kalendarza BLACK Energy 2014 można wygrać w najnowszym konkursie konsumenckim BLACKa organizowanym na Facebooku.

 

W rywalizacji może wziąć udział każdy mężczyzna, który w okresie od 3 do 17 grudnia br. zakupi dowolny produkt marki BLACK Energy, zachowa paragon i wykaże się kreatywnością na Facebooku. Zadaniem będzie zamieszczenie, za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u BLACK Energy Drink, zdjęcia pokazującego, że jest się prawdziwym fanem energii spod znaku BLACK. Nagrody otrzymają autorzy nieszablonowych i przykuwających uwagę obrazów, które zgromadzą największą liczbę głosów wśród internautów oraz zyskają uznanie jury.

 

W pierwszym etapie projektu „Seven Ways to Sin by BLACK” nasze działania skierowane były do kobiet, które rywalizowały o udział w ekskluzywnej sesji zdjęciowej do kalendarza BLACK Energy 2014. Tym razem przygotowaliśmy niespodziankę dla męskiej części fanów. Panowie, którzy wykażą się największą kreatywnością i uchwycą w niezwykłym ujęciu swoją wizję marki BLACK, będą mieli okazję dołączyć do ekskluzywnego grona posiadaczy limitowanych egzemplarzy kalendarza, ukazującego zmysłowe i piękne kobiety w luksusowym świecie BLACKa – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

 

Pierwsza część projektu „Seven Ways to Sin by BLACK” spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W czasie trwania konkursu fanpage Black Energy Drink na Facebooku zanotował 93 proc. wzrost liczby użytkowników, przekraczając 159 tys. BLACKfanów.