FoodCare – największy producent napojów energetycznych w Polsce – przygotował specjalną niespodziankę dla fanów marki BLACK. W marcu na sklepowe półki w całej Polsce trafiła limitowana edycja najchętniej kupowanego energetyka w kraju. BLACK Energy Drink Classic w butelce PET 1l jest już dostępny w charakterystycznym dwupaku, dzięki któremu konsumenci, kupując jeden napój – drugi otrzymują za pół ceny.
Wiosenna zabawa, spotkania w gronie przyjaciół oraz imprezy do późnych godzin nocnych – z myślą o fanach takiego sposobu spędzania wolnego czasu – firma FoodCare przygotowała limitowaną edycję BLACK Energy Drink. Napój w charakterystycznych butelkach PET o pojemności 1l zaprojektowanych przez Porsche Design Studio został zamknięty w wyjątkowym, promocyjnym dwupaku. Dzięki energetycznemu duetowi, fani marki BLACK i Mike’a Tysona, kupując jedną butelkę napoju – drugą otrzymają z 50% zniżką.
Od marca energetyczny 2-litrowy pakiet BLACK Energy Drink Classic jest już dostępny w sklepach i sieciach handlowych w całej Polsce. Rekomendowana cena detaliczna promocyjnego dwupaka wynosi 4,99 zł. Wyjątkowa edycja będzie wspierana materiałami POS m.in. w postaci listw i wobblerów BLACK.