Wiesław Włodarski zakłada firmę Gellwe, produkującą desery oparte na tradycyjnych recepturach.
Grupa FoodCare to rodzinna firma, założona przez Wiesława Włodarskiego w 1984 roku. Dzięki stałemu rozwojowi portfolio produktów jest obecnie jednym z liderów branży FMCG w Polsce. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, spółka posiada 2 własne fabryki i zatrudnia ok. 900 pracowników.
Wiesław Włodarski zakłada firmę Gellwe, produkującą desery oparte na tradycyjnych recepturach.
Gellwe stopniowo poszerza asortyment produktów deserowych o wyroby takie jak: ciasta w proszku, polewy, kremy, dodatki i przyprawy do pieczenia, dodatki żelujące i inne produkty sypkie (kakao, czekolada do picia).
Rozpoczyna się ekspansja produktów Gellwe na rynki międzynarodowe.
Spółka buduje w Zabierzowie nowy zakład produkcyjny wraz z częścią biurową.
Zakład produkcyjny powiększa się o nowoczesne centrum logistyczne.
Gellwe z sukcesem wprowadza do portfolio nową kategorię - unikalne musli w jednoporcjowych saszetkach pod marką Fitella.
Firma zmienia nazwę na FoodCare.
Portfolio FoodCare wzbogaca się o nowe marki napojów energetyzujących (BLACK, N-GINE) oraz napój izotoniczny 4MOVE.
Spółka FoodCare wchodzi w segment napojów owocowych reaktywując kultowe FRUGO.
Ambasadorem marki BLACK Energy Drink zostaje legendarny Mike Tyson, który w kwietniu odwiedza Polskę i bierze udział w kampanii reklamowej marki. FRUGO rozszerza swoje portfolio o dwie nowe kategorie produktów: lody oraz żelki. Grupa FoodCare przejmuje markę BLOW, stając się największym producentem napojów energetycznych w Polsce.
Portfolio marki Fitella zostaje poszerzone o nową kategorię produktów, jaką są herbaty mrożone Fitella Nice Tea. Mike Tyson kolejny raz odwiedza Polskę, promując nową kampanię marki BLACK – „BLACK JET – The Sky's The Limit”.
Jose Mourinio zostaje ambasadorem marki 4Move!
Ambasadorką marki Gellwe zostaje Maryla Rodowicz
Adam Nawałka i Jerzy Dudek zostają ambasadorami marki 4Move!
Marka Black startuje z nową kampanią z udziałem gwiazd amerykańskiej ligii LFL.
Nowa kampania TV Frugo Energy Dooobry Wariat
Nowa kampania TV Gellwe z Magicznym Pomocnikami w Domowej Kawiarence
Piotr Żyła zostaje ambasadorem marki
FRUGO ENERGY
Marka Black Energy startuje z nową kampanią TV BLACK ENERGY KING OF THE NIGHT. JAK NOC TO BLACK!
Wszelkie prawa zastrzeżone ©2023foodcare.pl
FoodCare Sp. z o.o., ul. Spokojna 4, 32-080 Zabierzów, Polska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego BDO 000003295 pod nr KRS: 0000146008, kapitał zakładowy w wysokości: 50 849 460,00 zł.