
Frugo prezentuje nową linię naturalnych napojów owocowych - Frugo Young Stars. . To nieprzeciętne połączenie soczystych owoców , orzeźwiających cytrusów oraz odświeżającej mięty. Nowa gwiazda Frugo jest idealną propozycją na pełne przygód, upalne lato. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest nowa i świeża linia produktów.
Frugo Young Stars zmiksowało 3 wyraziste smaki: YUZU & JABŁKO, , BRZOSKWINIA & POMARAŃCZA oraz WIŚNIA & JABŁKO. Każdy wariant wzbogacony jest o naturalną miętę i cytrusy, które gwarantują orzeźwienie. Wyjątkowe kompozycje pobudzają zmysły i wprowadzają w letni nastrój.
Dzięki współpracy z My Music Frugo realizuje strategię, której podstawę stanowi muzyka i młodzieńcza energia. W procesie przygotowania projektu produktu oraz designu opakowania wzięły udział gwiazdy młodego pokolenia z Polski oraz zagranicy.
Kampania nowej linii napojów Frugo Young Stars będzie pełna pozytywnej świeżości, energii i inspiracji dla młodych. Promocja produktów zostanie wsparta kampanią 360 stopni, z naciskiem na Digital i liczne konkursy skierowane głównie do nastolatków - powiedziała Paulina Włodarska–Grodzińska, Marketing Director firmy FoodCare.
Wraz z gwiazdami Young Stars, Frugo postawiło sobie za cel promowanie idei kreatywności i niegraniczonej wyobraźni. Marka swoimi działaniami będzie inspirować, zachęcać do odkrywania nowych pasji i wspierać młode talenty. Będzie również obecna na eventach dla młodzieży takich jal: Young Stars Festival 2018 i Young Stars Camp. Frugo Young Stars zapewni swoim fanom świeżą dawkę inspiracji podczas trasy wakacyjnej po nadmorskich miejscowościach.
„Jestem dumny z faktu, że marka Young Stars może wziąć udział w tak wspaniałym projekcie, jakim jest Young Stars Frugo! Mamy nie tylko doskonały i orzeźwiający napój, lecz przede wszystkim mnóstwo konkursów w klimacie letniej zabawy. Wierzę, że innowacyjny marketing, który wspólnie z firmą FoodCare wniesiemy na rynek spożywczy w Polsce, ugasi pragnienie każdego nastolatka! Be Young Star – pij Frugo Young Stars” – powiedział Remigiusz Łupicki, producent muzyczny oraz właściciel wytwórni My Music.