Czołowe marki FoodCare – BLACK, FRUGO oraz Gellwe zostały wyróżnione wśród elity najsilniejszych brandów konsumenckich na polskim rynku, otrzymując tytuł Created in Poland Superbrands 2014/2015 w tegorocznym plebiscycie Superbrands. Ponadto, kultowe FRUGO otrzymało prestiżowy laur Superbrands 2014/2015.
Tytuł Superbrands od ponad 20 lat przyznawany jest najlepszym markom, które funkcjonują na lokalnych rynkach. Organizatorem plebiscytu jest międzynarodowe stowarzyszenie The Superbrands Ltd., które obecnie działa w 87 krajach. W tegorocznym plebiscycie aż 3 marki FoodCare zostały wskazane jako najsilniejsze brandy na polskim rynku w swoich kategoriach.
BLACK Energy Drink, który z udziałami na poziomie 18,1 proc. w ujęciu ilościowym w sztukach , jest zdecydowanym liderem polskiego rynku energetyków już drugi rok z rzędu otrzymał tytuł Created in Poland Superbrands. Gellwe to z kolei brand o ugruntowanej renomie, który od 30 lat jest obecny niemal w każdym polskim domu. Marka ma bardzo mocną pozycję w poszczególnych kategoriach produktów deserowych czy dodatków do pieczenia. Kultowe FRUGO w tegorocznym plebiscycie zostało podwójnie docenione, uzyskując oprócz wyróżnienia Created in Poland Superbrands 2014/2015, również tytuł Superbrands 2014/2015.
– Uznanie w oczach polskich konsumentów tworzących jury, którego ocena jest dla nas najważniejsza, niezwykle cieszy. Nagrody dla BLACK, FRUGO i Gellwe stanowią dla nas potwierdzenie, że brandy te, jako liderzy w swoich kategoriach, wyznaczają standardy i napędzają rozwój całego rynku. Dodatkowego prestiżu dodaje fakt, iż nasze marki zostały również docenione przez niezależne grono ekspertów marketingu. Pragnę ogromnie podziękować za przyznane wyróżnienia – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Przyznany markom FoodCare – BLACK, FRUGO oraz Gellwe, tytuł Created in Poland Superbrands 2014/2015 jest dowodem uznania wśród klientów i partnerów biznesowych. W każdej edycji plebiscytu bierze udział ponad 3 tys. marek konsumenckich i biznesowych. Brandy zostają podzielone według kategorii i oceniane przez konsumentów oraz 60 ekspertów, tworzących Radę Marek. Tegoroczne badanie rynku zostało przeprowadzane na próbie ponad 15 tys. respondentów przez Instytut badawczy ARC Rynek.