Marka BLACK dołączyła do elitarnego grona najsilniejszych polskich marek. Otrzymując prestiżowy tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 w tegorocznej edycji plebiscytu Superbrands, została uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii napoje funkcjonalne.
Polskie marki konsumenckie cieszące się najlepszym wizerunkiem zostały wyłonione w Polsce już po raz ósmy. Tytuł Superbrands przyznawany jest od ponad 17 lat przez The Superbrands Ltd. – międzynarodową organizację działającą obecnie w 87 krajach. To prestiżowe wyróżnienie dla działów marketingu, które konsekwentnie budują siłę marek.
Przyznany marce BLACK i potwierdzony Certyfikatem tytuł Created in Poland Superbrands świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych polskich marek. Nagradzane tym prestiżowym tytułem marki wyłaniane są w ramach Procesu Certyfikacji Superbrands. Obejmuje on badanie konsumenckie zrealizowane na próbie 15 tysięcy respondentów oraz głosowanie Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów marketingu, którzy ocenie poddali wizerunkową siłę marek.
– Tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 dla marki BLACK to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do radości. Wśród wielu plebiscytów rynkowych, najbardziej cieszą nas te, w których nasze produkty i marki poddawane są ocenie konsumentów. Potwierdzeniem znakomitego wizerunku BLACK jest także fakt, iż w procesie wyłonienia najsilniejszych polskich marek bierze udział niezależne grono ekspertów marketingu – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
BLACK Energy Drink produkowany przez Grupę FoodCare jest w Polsce brandem numer 1 w kategorii napoje energetyczne. Z udziałami na poziomie 14 proc. pod względem ilościowym w sztukach i największą rotacją na sklepowych półkach (wartości uśrednione z ostatnich 12 miesięcy), marka BLACK jest najchętniej kupowanym napojem energetycznym w kraju . Marka BLACK jest obecna na rynku od niespełna trzech lat, stale zdobywając nowych konsumentów i będąc w ścisłej czołówce napojów energetycznych w kraju. Od kwietnia 2012 r. ambasadorem marki BLACK jest Mike Tyson.