Wielkimi krokami zbliżają się święta, czas wręczania niezwykłych prezentów i spełniania najskrytszych marzeń! Wyjątkową niespodziankę dla wszystkich fanów kobiecego piękna przygotowała marka BLACK Energy Drink, wydając pierwszą edycję ekskluzywnego kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK. Kalendarz pełen zjawiskowo pięknych, gorących i zmysłowych kobiet, pojawi się na rynku w limitowanej serii 500 numerowanych egzemplarzy. BLACK przygotował niezwykły klip, odsłaniający kulisy projektu.
Ekskluzywny świat marki BLACK, a w nim siedem grzechów (Vanity, Sensuality, Desire, Naughtiness, Arrogance, Luxury, Playfullness), prezentowanych przez zmysłowe kobiety, to motyw przewodni unikalnego projektu Seven Ways to Sin by BLACK. W sesji zdjęciowej do kalendarza BLACK Energy 2014 wzięły udział laureatki konkursu przeprowadzonego na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku. O wyjątkowy, tajemniczy charakter kalendarza zadbała znana fotograf Marlena Bielińska, słynąca z przedstawiania w swoich pracach kobiet w eleganckim, a zarazem emanującym seksapilem ujęciu. Prace nad tym projektem zostały uwiecznione na filmie making-of, dostępnym na kanale BLACK Energy Drink w serwisie YouTube. Kalendarz zostanie wydany w limitowanej serii 500 egzemplarzy i nie będzie dostępny w sprzedaży. Zostanie dystrybuowany wyłącznie do starannie wyselekcjonowanej listy odbiorców.
Za produkcję projektu Seven Ways to Sin by BLACK odpowiedzialna jest GREY GROUP we współpracy z agencją MOVE i CREOO Brand Design. Nad całością prac czuwała fotograf Marlena Bielińska. Klip making-of, odsłaniający kulisy sesji zdjęciowej, zrealizowała MEDIA LOUNGE.
Egzemplarze unikalnego kalendarza BLACK Energy 2014 są nagrodą w najnowszym konkursie konsumenckim organizowanym na Facebooku. W trwającej od 3 do 17 grudnia rywalizacji, męska część fanów napoju BLACK za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u BLACK Energy Drink na Facebooku, mogła wykazać się swoją kreatywnością fotograficzną i zawalczyć o egzemplarze ekskluzywnego kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK. Nagrody otrzymają BLACKfani, którzy zgromadzą najwięcej głosów internautów i interesującym obrazem przekonają jury konkursu.