
Pitahaya, Kamil Bednarek, czarna wiśnia, trąbka, winogrona, perkusja – tak wygląda owocowo-muzyczny miks w najnowszym projekcie FRUGO. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w historii producenta kampania reklamowa. Miks owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania marki.
FRUGO to nieprzeciętne połączenie smaków, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Tak samo jest z muzyką – nieprzypadkowa mieszanka dźwięków tworzy kompozycje, które trafiają do różnych odbiorców. Dlatego motywem przewodnim tegorocznej kampanii jest muzyka i siła jej oddziaływania na każdego. Do współpracy FRUGO zaprosiło Kamila Bednarka – jednego z najpopularniejszych polskich artystów młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji. Zainspirowany charakterem FRUGO Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Cała kampania utrzymana jest w lekkim, wakacyjnym klimacie, wypełniona nieprzeciętnymi dźwiękami i równie zaskakującymi owocowymi smakami Frugo. Wizerunek artysty będzie widoczny we wszystkich działaniach marketingowych – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i social mediową, a kończąc na opakowaniu napoju.
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji będzie aktywizacja odbiorców FRUGO. Dla nich marka przygotowała konkurs „Flip Bottle Challenge”. Wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją
i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.
Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.
Odkręć mocno owocowe Frugo, wrzuć na głośniki soczystą nutę i poczuj luz!
Zakręć butelką FRUGO razem z Bednarkiem i zgarniaj nagrody!
FRUGO rozpoczyna zakręconą akcję, której twarzą jest Kamil Bednarek. „FLIP BOTTLE CHALLANGE” to szansa dla fanów muzyczno-owocowych miksów na zdobycie koszulek z kolekcji Kamila Bednarka, napojów FRUGO, biletów na koncert artysty oraz słuchawek SONY. To pierwsza odsłona zaplanowanych przez FRUGO akcji konkursowych na wakacje 2017!
Wystarczy dokonać zakupu dowolnego napoju owocowego marki FRUGO w opakowaniu PET, a następnie przygotować autorski film, w którym samodzielnie wykonuje się rzut butelką napoju FRUGO (tzw. flip). Ważne, aby rzut został wykonany w taki sposób, by butelka zrobiła co najmniej jeden pełny obrót i stanęła w pionie. Ostatnim krokiem jest wypełnienie formularzu konkursowego oraz udostępnienie filmu na stronie internetowej konkursu www.frugo.pl.
Promocja trwa od 12 czerwca do 9 lipca br.. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 10 zmiksowanych pakietów FRUGO. Każdy z laureatów otrzyma nagrodę, w skład której będzie wchodził T-shirt z kolekcji Kamila Bednarka firmy Bednarwear i zgrzewka napoju FRUGO 250 ml. Po zakończeniu konkursu spośród wszystkich nagrodzonych wybranych zostanie 4 laureatów nagrody głównej. Dla tych osób czekają wyjątkowe pakiety, w skład których będzie wchodziło zaproszenie VIP na koncert Kamila Bednarka w Warszawie wraz z możliwością spotkania z artystą oraz słuchawki bluetooth SONY MDR100ABNY.
W akcji biorą udział butelki marki FRUGO w opakowaniu PET o pojemności 250 ml , 500 ml lub 900 ml.
Regulamin promocji dostępny jest na www.frugo.pl
FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje kampanię we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.
Odkręć mocno owocowe Frugo, wrzuć na głośniki soczystą nutę i poczuj luz!