To musiało się wydarzyć: facebookowy profil najbardziej kolorowego z napojów – FRUGO – liczy już ponad milion fanów! Mimo, iż magiczna liczba została już osiągnięta, FRUGO nie ustępuje ani na chwilę i przyciąga nowych amatorów sił drzemiących w naturze, dojąc internety wspólnie z Heyah.
(F)rubikon fanów został przekroczony 12 października. Nie oznacza to jednak, że marka spoczęła na laurach – wprost przeciwnie! Codziennie do grona jej fanów dołącza średnio ponad 500 osób. Oprócz nowych kultowy napój dba również o dotychczasowych FRUGO-maniaków, proponując unikalną, pełną koloru treść angażującą w życie marki.
– Zaskakujemy naszych fanów poprzez interakcję z nimi oraz działania niestandardowe. Chcemy by FRUGO było ich dobrym kolegą, z którym zawsze mogą liczyć na świetną zabawę – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. – Milion polubień profilu naszej kolorowej marki jest na to najlepszym dowodem.
Aktywność marki wykracza jednak poza ramy social media. Z myślą o całej społeczności internetowej FRUGO wspólnie z Heyah przygotowało specjalną aktywację o nazwie: Punkt dojenia internetów, która wystartuje już 3 listopada. Pod każdą etykietą kolorowego napoju znajdować się będą kody na darmowe dojenie Internetu dla abonentów Heyah i T-Mobile na kartę.