Firma FoodCare od lat angażująca się w rozwój polskiego sportu została oficjalnym sponsorem Akademii Piłkarskiej Wisła Kraków – jednej z najlepszych szkół piłkarskich w Polsce. Na koszulkach młodych piłkarzy pojawią się logotypy marek 4MOVE i FRUGO. Produkty należące do Grupy FoodCare zadbają o odpowiednie nawodnienie młodychsportowców oraz zapewnią im moc kolorowej energii.
W czerwcu br. drużyna Wisły Kraków U-19 została Mistrzem Polski, zwyciężając w rozgrywkach Centralnej Ligi Juniorów. W rewanżowym meczu finałowym piłkarze Wisły Kraków rozgromili Cracovię 10:0. Od sezonu 2014/2015 na koszulkach najstarszych wychowanków Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków (drużyny U-15, U-17 i U-19) znajdzie się logotyp marki 4MOVE – pierwszego w Polsce napoju izotonicznego słodzonego stewią. Młodsi adepci futbolu otrzymają zastrzyk kolorowej energii FRUGO. Na ich trykotach pojawi się logotyp tej kultowej marki. W ramach współpraca młodzi piłkarze otrzymają wsparcie 4MOVE i FRUGO, gwarantujące odpowiednie nawodnienie podczas treningów i meczów ligowych.
– Od 2000 r. jesteśmy jednym ze sponsorów Białej Gwiazdy. Zaangażowanie w rozwój Akademii Piłkarskiej Wisła Kraków jest przejawem naszego wkładu w rozwój krakowskiego sportu. To właśnie młodzi adepci piłki nożnej, trenujący na obiektach przy ul. Reymonta są przyszłością klubu. Moim wielkim marzeniem jest, aby wychowankowie Akademii stanowili za kilka lat o sile ekstraklasowej drużyny oraz Reprezentacji Polski – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare.
Umowa sponsorska pomiędzy firmą FoodCare a Akademią Piłkarską Wisła Kraków, która obejmuje również obrandowanie boisk treningowych oraz zaangażowanie w kwestie organizacyjne, została zawarta na najbliższe 3 lata.
Marki należące do FoodCare obecne są podczas wydarzeń w różnych dyscyplinach sportu. Kibice mogą je odnaleźć zarówno na wielkich stadionach piłkarskich, parkietach koszykarskich, lodowiskach, jak i podczas różnego rodzaju imprez biegowych. Marka 4MOVE jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej i jedynym napojem izotonicznym drużyny narodowej. Współpracuje również z Polskim Związkiem Koszykówki, będąc Partnerem Basket Ligi Kobiet. Natomiast BLACK Energy Drink – lider wśród napojów energetycznych w Polsce, oprócz wspierania narodowej drużyny piłkarskiej, angażuje się również w rozwój krakowskich klubów Wisły i Cracovii.Z kolei marka N’GINE była pierwszym brandem, który wspierał Roberta Kubicę na początku jego kariery w wyścigach Formuły 1.