W dniu 29 lipca 2018 udostępniony został materiał video na temat Powstania Warszawskiego, z udziałem Mike’a Tysona. Video powstało dzięki inicjatywie Prezesa Rady Nadzorczej FoodCare Wiesława Włodarskiego.
W dniu 28 lipca 2018 roku dzięki kampanii reklamowej FoodCare cała strona materiału reklamowego w sobotnim wydaniu dziennika New York Times jest poświęcona Powstaniu Warszawskiemu. Inicjatorem kampanii reklamowej upamiętniającej 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego jest Wiesław Włodarski Prezes Rady Nadzorczej FoodCare.
Na początku maja ruszyła ogólnopolska kampania napojów 4Move z trenerem Adamem Nawałką w roli ambasadora. Działania pod hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” promują nowość w portfolio marki – linię Professional Isotonic Drink.
W maju ruszyła największa w historii marki 4Move kampania reklamowa. W rolach głównych najlepszy polski trener Adam Nawałka, oraz najlepszy w historii polskiej piłki bramkarz - Jerzy Dudek.
Pitahaya, Kamil Bednarek, czarna wiśnia, trąbka, winogrona, perkusja – tak wygląda owocowo-muzyczny miks w najnowszym projekcie FRUGO. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w historii producenta kampania reklamowa. Miks owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania marki.