Be Frr! czyli nowa kampania FRUGO ENERGY
Be Frr! czyli nowa kampania FRUGO ENERGY
24.05.2023

25 maja br. rusza nowa kampania reklamowa Frugo Energy „Be Frr!” stworzona przez GPD Agency i wyprodukowana przez Papaya Films. Jej celem jest odświeżenie wizerunku napojów energetycznych Frugo Energy, marki znajdującej się w portfolio FoodCare.

„FRUGO jest obecne na rynku od wielu lat i zawsze trafiało do konsumentów z oryginalnym przekazem, który budził pozytywne emocje – wystarczy wspomnieć słynne No to Frugo! Zależało nam, by w przypadku napojów energetycznych i marki Frugo Energy postawić na coś równie świeżego i wyrazistego, by jak najlepiej zakomunikować energię,

smak i pozytywne emocje, które daje produkt.” – mówi Patrycja Giurko, Dyrektor Kategorii Napoje firmy FoodCare.

 

W odpowiedzi na brief GPD Agency przygotowała koncept platformy komunikacyjnej, która ma wzmocnić percepcję marki i zwiększyć rozpoznawalność produktów wśród młodzieży. Ze względu na specyfikę odbiorców, agencja zdecydowała się odejść od klasycznych rozwiązań i zaproponować odważną kampanię z pogranicza świata reklamy i rozrywki. Jej hasłem przewodnim stało się „Be Frr!”, zachęcające do tego, by pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”.

 

Spot otwierający kampanię odbiega od typowych reklam telewizyjnych. Odważne kadry, montaż rodem z teledysków hip-hop, zaawansowane efekty wizualne i utwór „Brokatowa sukienka” autorstwa Jacusia, popularnego wśród grupy docelowej rapera i producenta muzycznego, stanowią o wyjątkowości produkcji. Pełna, 60 sekundowa wersja filmu została opublikowana w Internecie oraz będzie wyświetlana w blokach reklamowych sieci Multikino oraz Cinema City. Kampania telewizyjna została zbudowana w oparciu o wersje 30 i 15 sekundowe.

 

Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada GPD Agency. Reżyserem jest Mac Adamczak (Shootme), znany z realizacji teledysków m.in. dla Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020. Autorem zdjęć jest Jakub Stoszek, fotografie reklamowe wykonał Przemek Dzienis (Papaya Roster®). Producentem kreatywnym jest Papaya Films®, za postprodukcję odpowiada Lunapark, za udźwiękowienie Ztudio i Burza.


Kampania będzie trwała od 25 maja w kinach, telewizji, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH, POS). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (TV, kino, digital) oraz RTB House (digital), a za kampanię OOH odpowiada AMS.

 

GDP Agency to jedna z największych polskich agencji niezależnych. Zatrudnia ponad 370 osób i posiada własne, w pełni wyposażone studio filmowe. Do obecnych klientów agencji należy m.in. Lidl PL, Lorenz Bahlsen (Crunchips), Mlekpol (Łaciate), Foodwell, Santander Consumer Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB), Sokołów, Kinderkraft, OneDayMore oraz JohnDog.

 

 

Informacje w pigułce:

 

tytuł: Frugo Energy "Be Frr!”

klient:  Foodcare | Frugo,   https://www.instagram.com/frugo_energy_official/

dom mediowy: Initiative Media, https://www.instagram.com/initiativeww/

strategia i koncept: GPD Agency, https://www.instagram.com/gpd_agency/

reżyser: Mac Adamczak, https://www.instagram.com/macadamczak/

autor zdjęć: Jakub Stoszek, https://www.instagram.com/papaya_roster/

fotograf: Przemek Dzienis, https://www.instagram.com/papaya_roster/

kompozytor i wokalista: Jacek „Jacuś” Pala, https://www.instagram.com/jacekpala/

produkcja: Papaya Films, https://www.instagram.com/papaya_films/

postprodukcja obrazu: Lunapark, https://www.instagram.com/lunaparkpl/

udźwiękowienie:  Ztudio i Burza, https://www.instagram.com/ztudioiburza/

nadzór kreatywny Foodcare: Patrycja Giurko, Joanna Śmietanka, Mariusz Ryciak