More than power – konkurs na hasło dla marki BLACK rozstrzygnięty
21.06.2016

Informacje prasowe

Zainteresowanie konkursem znacznie przekroczyło nasze oczekiwania – otrzymaliśmy ponad 3 000 zgłoszeń. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom za duże zaangażowanie, w ramach konkursu spłynęło naprawdę wiele ciekawych propozycji. Uznaliśmy, że hasło More than power, zaproponowane przez Mikołaja Madziąga, najlepiej odzwierciedla profil marki – podkreśla mobilizacyjny charakter napoju i z pewnością łatwo zapadnie w pamięć konsumentom mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu, FoodCare Sp. z o. o.

Twórca hasła dobrze zna skuteczność napoju Black, jak wyjaśnia Mikołaj Madziąg, to właśnie gwarantowany efekt stał się inspiracją podczas pracy nad hasłem: Black regularnie daje mi zastrzyk energii, dlatego doskonale znam działanie napoju i wiem, z czym kojarzy się konsumentom. Praca nad nowym hasłem nie trwała długo. Spojrzałem na puszkę BLACK’A i od razu wiedziałem, jakie hasło powinno się tam pojawić. BLACK to coś więcej niż energetyczny „power”, to również mobilizacja do działania i osiągania czegoś „więcej”.

BLACK to linia napojów energetycznych przeznaczonych dla osób spragnionych dużej dawki energii. Ze względu na zawartość tauryny, kofeiny oraz witamin, napój zapewnia energię do działania, szczególnie w trakcie zwiększonego wysiłku fizycznego oraz psychicznego. Odbiorcy marki to przede wszystkim osoby młode, pomiędzy 18 a 39 rokiem życia, mieszkające w dużych miastach
i prowadzące aktywny tryb życia. BLACK sygnowany jest twarzą Mike’a Tysona, cenionego sportowca
i celebryty, który jest uosobieniem wartości kojarzonych z marką.