Ulubione Musli Polaków, Fitella, z nową szatą graficzną [1]
21.10.2014

Marka Fitella odświeżyła szatę graficzną swojej kultowej linii musli. Chrupiące, bogate  w błonnik mieszanki płatków zbożowych z owocami, zamknięte zostały w eleganckiej torebce, którą wyróżnia duży, pionowy napis „musli” z prawej strony. Zmianie uległ również układ graficzny i kolorystyka opakowań, która jeszcze bardziej nawiązuje do konkretnych smaków produktów.

Fitella Musli, będące doskonałym pomysłem zarówno na lekkie i pożywne śniadanie, jak i pyszną, szybką przekąskę czy niespodziewaną zachciankę w ciągu dnia, zadebiutowało na sklepowych półkach w zmienionej szacie graficznej. Nowe torebki, dzięki zastosowaniu przejrzystej i minimalistycznej grafiki oraz matowej folii, zyskały bardziej innowacyjny i elegancki charakter. Wszystkie wyróżniają się intensywną kolorystyką, nawiązującą do smaków produktów. Elementem wspólnym linii jest motyw graficzny łyżeczki wypełnionej musli oraz otaczających ją owoców i dodatków występujących w poszczególnych wariantach smakowych produktu. Nowoczesnego charakteru dodaje im również duży, pionowy napis „musli” umieszczony z prawej strony wszystkich opakowań. Znacząco wyróżniając się na sklepowej półce, nowe torebki Fitella Musli skuteczniej przyciągną uwagę konsumentów.

Fitella Musli dostępne są w opakowaniach 50 g i 300 g. W ofercie dostępne są następujące smaki: kokosowe z crunchy czekoladowymi, tropikalne z papają, ananasem i bananem, truskawkowe z kawałkami czekolady, cynamonowe z kawałkami jabłka, jogurtowe z żurawiną, oraz bananowe kawałkami czekolady.
W najbliższym czasie na rynek trafią nowe opakowania pozostałych produktów z rodziny marki Fitella.

 

[1] FoodCare za Nielsen, Cała Polska bez dyskontów, udziały ilościowe w sztukach, kwiecień 2013 – marzec 2014, kategoria Musli