The Special One poprowadzi 4MOVE!
04.02.2015

To prawdziwy hit! Jose Mourinho, jeden z najbardziej utytułowanych i charyzmatycznych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z marką 4MOVE. Portugalski szkoleniowiec będzie sygnował swoim wizerunkiem nową linię napojów 4MOVE – „The best trainers recommend”. Marka 4MOVE jest pierwszym polskim i jednym z nielicznych brandów na świecie, których ambasadorem został legendarny „The Special One”.

Charyzmatyczny menedżer, wielka osobowość, geniusz taktyki, wspaniały motywator – to tylko niektóre z określeń, którymi fani sportu na całym świecie posługują się opisując postać Jose Mourinho. Legendarny szkoleniowiec, który w swojej karierze zdobył wszystkie najważniejsze tytuły w klubowej piłce nożnej, od wielu lat wzbudza ogromne zainteresowanie mediów i miłośników futbolu. Jego znakiem rozpoznawczym są motywujące wypowiedzi, impulsywne zachowanie podczas meczów, a przede wszystkim sukcesy. Teraz, legendarny Portugalczyk wraz z marką 4MOVE stworzą duet, który podbije serca fanów sportu! Wizerunek ambasadora 4MOVE znajdzie się na etykietach najnowszej linii napojów izotonicznych – „The best trainers recommend”.

Niezwykła wola walki, upór i nieustanne dążenie do sukcesu to wspólne wartości, które najlepiej oddają charakter Jose Mourinho i marki 4MOVE. Portugalski menedżer to nie tylko jedna z najbardziej utytułowanych postaci w historii piłki nożnej, to przede wszystkim osobowość, która od lat wyznacza standardy w świecie sportu. Na Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4MOVE. Poprzez dynamiczny rozwój i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników. Dalszy rozwój 4MOVE i dominacja na rynku to jeden z moich głównych celów biznesowych na najbliższe lata  – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCare.

Jose Mourinho jest kolejnym po Mike’u Tysonie i Robercie Kubicy wybitnym przedstawicielem świata sportu, który został ambasadorem jednej z marek należących do FoodCare. Współpraca 4MOVE z portugalskim menedżerem obejmuje szerokie wykorzystanie wizerunku Mourinho w działaniach ATL oraz licznych inicjatywach dedykowanych konsumentom. Na najbliższe miesiące FoodCare przygotował liczne aktywności, które bardzo pozytywnie zaskoczą fanów 4MOVE.

Marka 4MOVE jest najdynamiczniej rozwijającym się brandem w kategorii napojów izotonicznych w Polsce. W ciągu 12 miesięcy – od stycznia 2014 r. do grudnia 2014 r. – marka odnotowała ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w ujęciu ilościowym w sztukach (109 proc.) oraz niemalże podwoiła sprzedaż w ujęciu wartościowym (92 proc.), głównie kosztem zagranicznych konkurentów. Co więcej, z udziałami na poziomie 32,9 proc., 4MOVE uzyskał w grudniu wiodącą pozycję w kategorii izotoników w ujęciu ilościowym w sztukach!

4MOVE to zbilansowane napoje izotoniczne, które szybko gaszą pragnienie, skutecznie nawadniają organizm, uzupełniają utracone podczas wysiłku witaminy i minerały. Przeznaczone są dla osób lubiących aktywny styl życia, uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie. Napoje izotoniczne 4MOVE są pierwszymi na polskim rynku izotonikami słodzonymi stewią.