BLACKOWI ulegają nawet święte!
28.01.2015

6 zmysłowych dziewczyn, 7 grzechów głównych, 12 miesięcy i jedyny w swoim rodzaju BLACK – elementy te składają się na najbardziej kuszący kalendarz 2015 roku, który powstał w ramach projektu Seven Ways to Sin by BLACK. Już po raz drugi marka otwiera drzwi do świata pełnego luksusu, pożądania i zabawy. W obiektywie Daniela Chojnackiego uwiecznione zostały piękne i niepokorne finalistki grzesznego projektu. Elektroniczna wersja kalendarza dostępna jest na stronie www.blackenergydrink.com. Dasz się skusić…?
 
Kobiety to największa pokusa dla prawdziwych mężczyzn – BLACK wie o tym najlepiej. Dlatego w projekcie Seven Ways Ways to Sin by BLACK to właśnie one stały się alegorią 7 grzechów głównych. PYCHA, CHCIWOŚĆ, NIECZYSTOŚĆ, ZAZDROŚĆ, ŁAKOMSTWO, GNIEW i LENISTWO są nieodłącznym – a często skrywanym – elementem życia. W drugiej edycji swego kalendarza BLACK łamie tabu w gorących stylizacjach, łącząc piękno kobiecego ciała z tym co zakazane.
 
Jak do tego doszło? Przez ponad dwa miesiące za pomocą dedykowanej aplikacji na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej nadesłało blisko sto seksownych kandydatek. Spośród 20 dziewczyn, które zwiodły internautów na pokuszenie, jury konkursu wyłoniło 6 laureatek. Ich grzeszne oblicza uwieczniono na stronach kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK 2015. Co więcej, zdjęcie jednej z finalistki projektu marki BLACK pojawiło się łamach lutowego wydania magazynu CKM!

Podczas niepokornej sesji BLACK za obiektywem stanął Daniel Chojnacki – autor setek zdjęć wydobywających namiętność i seksapil z fotografowanych dziewczyn. Wśród jego muz są m.in. Ilona Felicjańska czy Natalia Siwiec. Za produkcję sesji odpowiedzialna była Grupa 365 NET. Kierownikiem produkcji była Anna Wiśniewska, koordynatorka eventów, sesji zdjęciowych oraz teledysków, która współpracowała m.in. przy wyborach Miss Polski i wydarzeniach organizowanych przez Telewizję Polsat. Tegoroczna edycja kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK trafi do starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców oraz gotowych na pokuszenie fanów świata BLACK.