BLACK i FRUGO razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
08.01.2015

Po raz kolejny mocno owocowe FRUGO oraz BLACK Energy Drink zagrają razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Podczas 23. Finału Orkiestry będzie można wylicytować unikalne przedmioty przekazane przez firmę FoodCare, właściciela obu marek. W tym roku na aukcjach WOŚP do zdobycia będą rękawice bokserskie sygnowane nazwiskiem Mike’a Tysona, a także roczne zapasy FRUGO oraz BLACK.
 
Choć tegoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 11 stycznia, już teraz można dołączyć do internetowych aukcji przedmiotów, z których całkowity dochód zostanie przekazany na konto Fundacji. Wśród nich znajdują się wyjątkowe rękawice bokserskie Żelaznego Mike’a, przekazane Sztabowi WOŚP przy Gazecie Krakowskiej. Najmłodszy Mistrz Świata w Wadze Ciężkiej złożył na nich podpis, gdy gościł w Warszawie w 2013 r., na zaproszenie firmy FoodCare. Aby je zdobyć należy dołączyć do licytacji online w serwisie Allegro – http://aukcje.wosp.org.pl/hit-rekawice-bokserskie-z-autografem-mike-a-tysona-i1195620.

Co więcej, w regionalnych Sztabach Orkiestry już teraz trwają trzy wyjątkowe licytacje. Fani marki BLACK mogą wygrać aż dwa roczne zapasy swojego ulubionego napoju. Licytacje energetycznych doładowań na cały 2015 rok prowadzone są przez sztaby przy Gazecie Krakowskiej oraz Politechnice Poznańskiej. Licytacja w Krakowie już się zakończyła, osiągając sumę aż 510 zł. Natomiast aukcja w Poznaniu dostępna jest w serwisie Allegro – http://aukcje.wosp.org.pl/roczny-zapas-black-energy-drink-i1288492. Z kolei 365 butelek wszystkich kolorów FRUGO można zdobyć biorąc udział w aukcji dostępnej pod adresem: http://aukcje.wosp.org.pl/zakrecona-kolorowa-licytacja-roczny-zapas-frugo-i1195341, prowadzonej przez Sztab Gazety Krakowskiej.

Od lat z największą przyjemnością wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podczas zeszłorocznego finału dochód z przedmiotów przekazanych przez FoodCare wsparł konto Fundacji w kwocie prawie 8 tys. zł. Trzymamy kciuki, aby w tym roku rękawice Mike’a Tysona oraz roczne zapasy naszych flagowych marek pomogły uzyskać jak najlepszy wynik finansowy Fundacji Jurka Owsiaka – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Całkowity dochód z licytacji zasili konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która tym razem zbiera fundusze w celu podtrzymania standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz godnej opieki medycznej seniorów.