Firma FoodCare (właściciel m.in. marek Gellwe, Fitella, Frugo, 4Move, Black i N-gine) kupiła spółkę Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne sprzedawane pod markami Ostromecko i Arca North.
Więcej 31.01.2018
Pod hasłem „Win the game” wystartowała druga odsłona kampanii napoju energetycznego Back Energy Drink (FoodCare) z udziałem zawodniczek amerykańskiej Legends Football League. Akcję przygotowują Red8Digital, A12Team, Zenith oraz dział marketingu FoodCare.
Więcej 09.01.2018

FoodCare to także firma, w której panuje przyjazna i rodzinna atmosfera. „Wiemy, że człowiek to największa wartość przedsiębiorstwa, dlatego inwestujemy w szkolenie naszych pracowników oraz staramy się, aby każdy miał szansę na indywidualny rozwój w strukturach naszej organizacji. Ważnym elementem naszej polityki kadrowej są także praktyki studenckie, dzięki którym dążymy do zwiększenia możliwości zatrudnienia wśród absolwentów szkół wyższych i studentów ostatnich lat studiów wchodzących na rynek pracy” mówi Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Więcej 19.01.2016