W dniu 29 lipca 2018 udostępniony został materiał video na temat Powstania Warszawskiego, z udziałem Mike’a Tysona. Video powstało dzięki inicjatywie Prezesa Rady Nadzorczej FoodCare Wiesława Włodarskiego.

Więcej 29.08.2018

W dniu 28 lipca 2018 roku dzięki kampanii reklamowej FoodCare cała strona materiału reklamowego w sobotnim wydaniu dziennika New York Times jest poświęcona Powstaniu Warszawskiemu. Inicjatorem kampanii reklamowej upamiętniającej 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego jest Wiesław Włodarski Prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

Więcej 27.07.2018

Frugo prezentuje nową linię naturalnych napojów owocowych - Frugo Young Stars. . To nieprzeciętne połączenie soczystych owoców , orzeźwiających cytrusów oraz odświeżającej mięty. Nowa gwiazda Frugo jest idealną propozycją na pełne przygód, upalne lato. Do projektu marka zaprosiła gwiazdy młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej MyMusic. Owocem tej współpracy jest nowa i świeża linia produktów. 

Więcej 16.05.2018

Na początku maja ruszyła ogólnopolska kampania napojów 4Move z trenerem Adamem Nawałką w roli ambasadora. Działania pod hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” promują nowość w portfolio marki – linię Professional Isotonic Drink.

Więcej 16.05.2018
Firma FoodCare (właściciel m.in. marek Gellwe, Fitella, Frugo, 4Move, Black i N-gine) kupiła spółkę Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne sprzedawane pod markami Ostromecko i Arca North.
Więcej 31.01.2018